۷ اصل ارزشیابی بر اساس رویکرد شایستگیمحور
در رویکرد شایستگیمحور، ارزشیابی یادگیرندگان به صورت همه جانبه صورت میگیرد و به جای
چگونه فعالیتهای یادگیری را سازماندهی کنیم؟ (WHERETO)
در مدل UbD برای سازماندهی فعالیتهای یادگیری، چارچوب WHERETO پیشنهاد شده است. این چارچوب
مروری بر طراحی وارونه در آموزش
طراحی وارونه رویکردی مؤثر برای طراحی آموزشی است که بر پایه تعیین نتایج
آموزش شایستگیمحور؛ ویژگیها و راهبردها
احتمالا برای بسیاری از ما، یادگیری در مدرسه چنین فرایندی داشته: معلم یک
مدلهای زبانی بزرگ (LLM) چگونه کار میکنند؟
مدلهای زبانی بزرگ (LLM) یکی از مهمترین پیشرفتهای اخیر در حوزه هوش مصنوعی هستند.
پرامپت نویسی برای سرویسهای هوش مصنوعی
از زمانی که سرویسهای هوش مصنوعی معرفی شدند، تعداد زیادی از کاربران به استفاده
“داستان هوش مصنوعی؛ از رویا تا واقعیت”
یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به یکی از مهمترین و هیجانانگیزترین دستاوردهای عصر حاضر
خالقان UbD چه کسانی هستند؟
گرانت ویگینز(grant wiggins) و جی مک تای(Jay McTighe) دو مشاور و نویسنده مشهور
چگونه توجه یادگیرنده قلاب (هوک) می شود؟
از دغدغههای مهم معلمان، برانگیختن دانشآموزان به یادگیری موضوعات و فهم چشمانداز یادگیری و